martes, 27 de marzo de 2012

Clafoutis de pexego



O clafoutis é un doce francés, orixinario da rexión de Lemosín. Trátase dunha masa similar ás filloas, enfornada con froita fresca de tempada.
Tradicionalmente prepárase ao principio do verán con cereixas negras, mentres que a finais, prepararíase a flognarde, feita con peras ou mazás.
Hoxe o clafoutis é un clásico en toda Francia, segundo a zona terá un nome ou outro, e admite calquera froita de verán.
Como aínda non podemos gozar de cereixas e pexegos, aínda que o tempo sexa case estival, utilicei pexegos en xarope que sempre están de tempada.


El clafoutis es un dulce francés, originario de la región de Lemosín. Se trata de una masa similar a los crepes, horneada con fruta fresca de temporada.
Tradicionalmente se prepara al principio del verano con cerezas negras, mientras que a finales, se prepararía la flognarde, hecha con peras o manzanas.
Hoy el clafoutis es un clásico en toda Francia, según la zona tendrá un nombre u otro, y admite cualquier fruta de verano.
Como aún no podemos disfrutar de cerezas y melocotones, aunque el tiempo sea casi veraniego, he utilizado melocotones en almíbar que siempre están de temporada.



Ingredientes para 4 unidades
50g fariña
40g manteiga
80ml leite
4 metades de pexego en xarope
1 ovo
1 xema de ovo
3 culleradas de azucre glas
ralladura de 1/2 limón
unhas pingas de esencia de vainilla
azucre glas para decorar


50g harina
40g mantequilla
80ml leche
4 mitades de melocotón en almíbar
1 huevo
1 yema de huevo
3 cucharadas de azúcar glas
ralladura de 1/2 limón
unas gotas de esencia de vainilla
azúcar glas para decorar




Tamizamos a fariña, engadímoslle o azucre e a ralladura de limón. Batemos o ovo e a xema, engadímolo á mestura anterior xunto coa esencia de vainilla e 25g de manteiga fundida. Mesturamos ben e imos incorporando gradualmente o leite. Batemos ata que a mestura estea homoxénea. Deixamos repousar 15 minutos.
Untamos 4 moldes individuais coa manteiga restante. Cortamos os pexegos en anacos e repartímolos nos moldes. Enfornamos a 190º durante 5 minutos.
Vertemos a mestura rapidamente nos moldes. Enfornamos durante 20 minutos máis, ata que a masa suba e estea dourada.
Espolvoreamos con azucre glas.




Tamizamos la harina, le añadimos el azúcar y la ralladura de limón. Batimos el huevo y la yema, lo añadimos a la mezcla anterior junto con la esencia de vainilla y 25g de mantequilla fundida. Mezclamos bien y vamos incorporando gradualmente la leche. Batimos hasta que la mezcla esté homogénea. Dejamos reposar 15 minutos.
Untamos 4 moldes individuales con la mantequilla restante. Cortamos los melocotones en trozos y los repartimos en los moldes. Horneamos a 190º durante 5 minutos.
Vertemos la mezcla rápidamente en los moldes. Horneamos durante 20 minutos más, hasta que la masa haya subido y esté dorada.
Espolvoreamos con azúcar glas.


lunes, 19 de marzo de 2012

Pasteis de chocolate



Gústame da repostaría, a capacidade que ten para sorprender, sobre todo se a sobremesa é para nenos. Ver a expresión das súas caras cando llo presentas e como cho agradecen cun sorriso.
Adoito facelos en base aos seus gustos, pero busco que a súa presentación sexa sempre inesperada. Nesta ocasión uns sinxelos biscoitos bañados en chocolate branco e con fideos de cores, convértense nunha sobremesa especial para eles.

Me gusta de la repostería, la capacidad que tiene para sorprender, sobre todo si el postre es para niños. Ver la expresión de sus caras cuando se lo presentas y como te lo agradecen con una sonrisa.
Suelo hacerlos en base a sus gustos, pero busco que su presentación sea siempre inesperada. En esta ocasión unos sencillos bizcochos bañados en chocolate blanco y con fideos de colores, se convierten en un postre especial para ellos.


INGREDIENTES
150g chocolate negro
120g manteiga
130g azucre
50g fariña
3 ovos
125g chocolate branco
fideos de caramelo

150g chocolate negro
120g mantequilla
130g azúcar
50g harina
3 huevos
125g chocolate blanco
fideos de caramelo

PREPARACION
Toramos o chocolate negro xunto coa manteiga e poñémolo nun recepiente ao baño maría ata que se desfaga. Seguimos mesturando cunhas varas.
Nunha cunca batemos os ovos co azucre e incorporamos o chocolate fundido e a fariña, mentres seguimos batendo.
Vertemos a masa en moldes individuais e enfornamos a 180º uns 15 minutos. Retiramos e deixamos arrefriar.
Mesturamos o chocolate branco torado con 30ml de auga e quentámolo ao baño maría, mesturándoo ben ata que se faga unha crema fina, vertémola sobre os pasteis e antes de que arrefríe cubrimos con fideos de caramelo.



PREPARACION
Troceamos el chocolate negro junto con la mantequilla y lo ponemos en un recipiente al baño maría hasta que se deshaga. Seguimos mezclando con unas varillas.
En un bol batimos los huevos con el azúcar e incorporamos el chocolate fundido y la harina, mientras seguimos batiendo.
Vertemos la masa en moldes individuales y horneamos a 180º unos 15 minutos. Retiramos y dejamos enfriar.
Mezclamos el chocolate blanco troceado con 30ml de agua y lo calentamos al baño maría, mezclándolo bien hasta que se haga una crema fina, la vertemos sobre los pastelitos y antes de que enfríe cubrimos con los fideos de caramelo.



lunes, 12 de marzo de 2012

Doces de kumquat

O kumquat, laranxa chinesa ou quinoto, é un cítrico orixinario de china (os primeiros rexistros son do século XII) que foi importado a Europa e América a mediados do século XIX.
É unha froita pequena, cuberta por unha fina e aromática pel comestible e aínda que a súa pulpa é lixeiramente aceda, o seu sabor é agradable. Destaca o seu alto contido en antioxidantes e vitamina C.
Consúmese como froita fresca e para a elaboración de marmeladas, aínda que o seu uso máis frecuente é a preparación en xarope, se ademais acompañamolo de hoxaldre e nata, conseguimos unha sobremesa deliciosa e moi atractiva.

El kumquat, naranja china o quinoto, es un cítrico originario de China (los primeros registros son del siglo XII) que fue importado a Europa y América a mediados del siglo XIX.
Es una fruta pequeña, cubierta por una fina y aromática piel comestible y aunque su pulpa es ligeramente ácida, su sabor es agradable.  Destaca su alto contenido en antioxidantes y vitamina C.
Se consume como fruta fresca y para la elaboración de mermeladas, aunque su uso más frecuente es la preparación en almíbar, si además lo acompañamos de hojaldre y nata, conseguimos un postre delicioso y muy atractivo.

INGREDIENTES

300g de kumquats
100g de azucre
1/2 culleriña de sal
1 laranxa
1 lámina masa de hoxaldre
200ml nata líquida
1 cullerada de azucre
1 ovo

300g de kumquats
100g de azúcar
1/2 cucharadita de sal
1 naranja
1 lámina masa de hojaldre
200ml de nata líquida
1 cucharada de azúcar
1 huevo

PREPARACIÓN

Lavamos e secamos os kumquats, partímolos pola metade lonxitudinalmente, eliminamos as sementes e poñémolos nun cazo.
Esprememos o zume da laranxa e engadímosllo xunto a 100ml de auga. Deixámolo cocer destapado 30 minutos a lume moi suave. Engadimos o azucre e o sal e continuamos a cocción 15 minutos máis. Deixamos arrefriar e reservamos.
Estiramos a masa de hoxaldre e cortámola en 4 triángulos, e de 2 deles eliminamos o centro. Mollamos con auga os bordos dos triángulos enteiros e superpoñemos os outros, premendo para que se adhiran. Picamos o centro cun garfo e pintamos os bordos co ovo batido. 
Enfornámolos a 180º ata que estean dourados, uns 15 minutos. Montamos a nata coa cullerada de azucre, repartímola sobre os hoxaldres cunha manga pasteleira e colocamos os kumquats entre a nata.

Lavamos y secamos los kumquats, los partimos por la mitad longitudinalmente, eliminamos las semillas y los ponemos en un cazo.
Exprimimos el zumo de la naranja y se lo añadimos junto a 100ml de agua. Lo dejamos cocer destapado 30 minutos a fuego muy suave. Añadimos el azúcar y la sal y continuamos la cocción 15 minutos más. Dejamos enfriar y reservamos.
Estiramos la masa de hojaldre y la cortamos en 4 triángulos, y de 2 de ellos eliminamos el centro. Mojamos con agua los bordes de los triángulos enteros y superponemos los otros, presionando para que se adhieran. Pinchamos el centro con un tenedor y pintamos los bordes con el huevo batido.
Los horneamos a 180º hasta que estén dorados, unos 15 minutos. Montamos la nata con la cucharada de azúcar, la repartimos sobre los hojaldres con una manga pastelera y colocamos los kumquats entre la nata.

Fuente: Dietas.tv


lunes, 5 de marzo de 2012

Pecan pie


A torta de pacanas "pecan pie" é unha sobremesa feita principalmente de xarope de melaza e pacanas. É moi popular, xunto co pastel de cabaza, o día de Acción de Grazas en Norteamérica.
A pacana úsase en repostaría, tamén en pans de noces e xeados. O seu froito ten parecido coa noz, aínda que o seu sabor é máis sutil, menos amargo. Tamén é máis aceitosa. Diferénciase na casca que é suave e lisa.
A parte máis laboriosa desta torta, é pelar estas noces sen que rompan. Se podedes conseguilas peladas aforraredes moito tempo.


La tarta de pacanas "pecan pie" es un postre hecho principalmente de jarabe de melaza y pacanas. Es muy popular, junto con el pastel de calabaza, el día de Acción de Gracias en Norteamérica.
La pacana se usa en repostería, también en panes de nueces y helados. Su fruto tiene parecido con la nuez, aunque su sabor es más sutil, menos amargo. También es más aceitosa. Se diferencia en la cáscara que es suave y lisa.
La parte más laboriosa de esta tarta, es pelar estas nueces sin que se rompan. Si podéis conseguirlas peladas ahorraréis mucho tiempo.




INGREDIENTES
1 lámina masa brisa
200g noces pacanas
200g azucre moreno
28g manteiga
200ml xarope de melaza
2 culleradas fariña
2 culleriñas esencia vainilla
3 ovos
chisco de sal

1 lámina masa brisa
200g nueces pacanas
200g azúcar moreno
28g manteca
200ml jarabe de melaza
2 cucharadas harina
2 cucharaditas esencia de vainilla
3 huevos
pizca de sal


PREPARACIÓN
Estendemos a masa sobre un molde para tortas de 23cm e picamos a base cun tenedor. Forramos con papel vexetal e enchemos a metade do molde con fabas secas, para que a masa conserve a forma. Enfornamos a 190º durante 10 minutos.
Nun bol mesturamos a fariña e o azucre. Engadimos os ovos, a melaza, a vainilla, sal e a metade das pacanas toradas, mesturándoo ben.
Vertemos enriba da masa e colocamos as pacanas restantes sobre a superficie. Enfornamos a 160º ata que calle, uns 30 minutos e deixamos arrefriar nunha reixa.


Extendemos la masa sobre un molde para tartas de 23cm y pinchamos la base con un tenedor. Forramos con papel vegetal y rellenamos la mitad del molde con alubias secas, para que la masa conserve la forma. Horneamos a 190º durante 10 minutos.
En un bol mezclamos la harina y el azúcar. Añadimos los huevos, la melaza, la vainilla, sal y la mitad de las pacanas troceadas, mezclándolo bien.
Vertemos encima de la masa y colocamos las pacanas restantes sobre la superficie. Horneamos a 160º hasta que cuaje, unos 30 minutos y dejamos enfriar en una rejilla. 

Feliz semana!