lunes, 23 de mayo de 2011

Amorodos en xelatina rosada



Adoito tomar os amorodos en anacos, mesturados con zume de laranxa e azucre, que ademais de ser saudables é como máis me gustan. Pero admito que con nata están riquísimos, para tomalos ocasionalmente.

Esta receita fíxena para unha desas ocasións, na que quería que ademais a presentación fóra diferente.

Espero que vos guste!



Ingredientes
125g amorodos pequenos 
50g azucre
250ml viño rosado
125ml nata
3 láminas de xelatina
















Preparación
Hidratamos as láminas de xelatina en auga fría durante 5 minutos. Escorrémolas e poñémolas nun cazo a lume lento ata que se desfagan. Retiramos do lume e engadímos a metade do azucre e o viño rosado.

Lavamos e cortamos os amorodos e incorporámolos á mestura anterior. Vertemos en vasos ou copas e deixamos arrefriar na neveira ata que calle.

Antes de servir montamos a nata co resto do azucre e poñémola enriba da xelatina.



32 comentarios:

  1. Ains, con lo sencillo que es y lo bonito que te ha quedado!! Una idea fantástica. Como siempre un 10!!
    Un beso, guapa!

    ResponderEliminar
  2. Que bo i resfrescant per aquests dies de calor!!!!un petonet

    ResponderEliminar
  3. Tengo esta receta en el blog y es una maravilla.
    Me encanta el colorido.
    Besos

    ResponderEliminar
  4. ¡Me gusta muchísimo!
    Por favor... qué color.

    Besos.

    ResponderEliminar
  5. Riquísimo y divina la presentación.
    Besos

    ResponderEliminar
  6. pues me encanta!!!! me gusta la presentación!!! a ver si lo hago pronto!!!! besitos guapa

    ResponderEliminar
  7. Pois a min gustame asi lixeira, que che quedou con unha pinta boisimaaa e ademais e muy xinxelo de facer. Un bico

    ResponderEliminar
  8. Maravillosa receta!, muy elegante y fresca!!..perfecta para el calor cariño!
    Mil besitos y feliz semana !!! :)

    ResponderEliminar
  9. Una receta muy refrescante y deliciosa. Además el color es bien bonito.
    Besos

    ResponderEliminar
  10. Que presentación tan bonita! é unha maneira sinxela e refrescante de tomar os amorodos con tona.

    Bicos

    ResponderEliminar
  11. Que preciosa! El sábado me compré una revista de Thermomix y me fije en una gelatina parecida pero mucho más complicada, esta me encanta porque es sencilla y apetitosa!

    ResponderEliminar
  12. La presentación es preciosa, un postre muy vistoso, sí señor.

    ResponderEliminar
  13. QUe forma máis orixinal de tomar os amorodos con nata. Parabéns por esta receita tan boa.
    Biquiños

    ResponderEliminar
  14. Que presentación más espectacular
    Besos

    ResponderEliminar
  15. Pili, antes de entrar, me parecía una cerveza!! Magnífica presentación. Bicos

    ResponderEliminar
  16. Qué bonitas quedan, me encanta eso de que se vean las fresas.

    Un beso, Patri

    http://thecookrocker.wordpress.com

    ResponderEliminar
  17. Maravillosa receta.
    Fantasticas fotos.

    Besos

    ResponderEliminar
  18. Unha presentación espectacular. Adaptareino con agar-agar.
    Unha aperta

    ResponderEliminar
  19. Boísima, quedouche espetacular!!!
    Bicos

    ResponderEliminar
  20. Me encanta... Se ve muy buena, y bien refescante para los dias de calor : ) Las colores e presentacion se quedaran lindas : D

    Besitos

    ResponderEliminar
  21. Que receta tan buena y bonita. la foto es preciosa!!. besos

    ResponderEliminar
  22. Adorei esta receita, está maravilhos e saborosa com certeza. Um abraço, Marta.

    ResponderEliminar
  23. Me encanta! perfecta presentacion, que pases buen dia.
    lola

    ResponderEliminar
  24. ¡Exquisito!, esa es la palabra ideal. Me chiflan los postres en vasitos. Un besin

    ResponderEliminar
  25. Deliciso postre.
    Estupenda presencia.
    Te felicito.

    Un saludo.

    ResponderEliminar
  26. Oh!...Qué delicia de postre...me encanta...tiene una pinta genial!!
    Besoooooossssssss

    ResponderEliminar
  27. ¡Qué buenísima pinta! Y preciosas fotos.

    Besos,

    ResponderEliminar
  28. Espectaculaaaaaaaar wapa ademas de ser facilisimoooooo de hacer esta de vicio ,las cookies de xocolate divinas me llevo unas cuantas para la merienda de mi peque le pierden.
    Bicos mil y feli finde.

    ResponderEliminar
  29. Que original y bello postre, me encanta !!! muchos besos

    ResponderEliminar
  30. me encantan este tipo de recetas, tan originales, lucen un montón ¡qué fotos!!

    ResponderEliminar
  31. Deliciso y original postre!
    Magnífica presentación y fotos.

    ResponderEliminar
  32. Moitas grazas polos vosos comentarios!
    Unha aperta

    ResponderEliminar