martes, 31 de mayo de 2011

Torta de cereixas




Esta é unha torta moi sinxela e rica. Fíxena de cereixas porque estamos en plena temporada delas, pero por suposto, queda moi ben con calqueira froita que queiramos poñer.





Ingredientes
500g cereixas
1 lámina masa brisa

Para a crema pasteleira
100g azucre
50g fariña fina de millo
1/2 litro de leite
3 xemas de ovo
codia de limón


Preparación
Lavamos as cereixas, secámolas e quitámoslle os ósos.

Extendemos a masa sobre un molde. Metemos no forno prequencido a 200º ata que este dourada. Cando arrefríe desmoldamos.

Para facer a crema, poñemos a ferver o leite coa codia de limón. Nun cazo batemos os ovos co azucre e engadimos a fariña. Poñemos ao lume e imos incorporando o leite pouco a pouco, removendo ata que espese. Retiramos do lume e deixamos arrefriar.

Vertemos a crema sobre a masa e colocamos as cereixas.


33 comentarios:

  1. Se ve deliciosa!!! y las cerezas son muy hermosas!!!bss

    ResponderEliminar
  2. Las cerezas son una de mis frutas favoritas , me las como igual que si fueran pipas jaja asi que si pillo un trocito de esta impresionante tarta que has hecho aprovecho hasta las migajitas.

    Vaya fotos mas coloridas y bonitas !!!

    Es una tarta de escaparate.

    Besinos.

    ResponderEliminar
  3. Esa tarta se ve genial, a mi lo que me da pereza es quitarle los huesos a las cerezas... aunque si me sale la mitad de bonita que la tuya a lo mejor me animo!!!

    ResponderEliminar
  4. Qué bonita!!! la primera foto para un pectoral egipcio cuajado de granates... deformación profesional;-)
    Me encanta!!

    ResponderEliminar
  5. Qué tarta más rica. Las cerezas son tan ricas y tan fotogénicas que da gusto ver tus bonitas fotos.
    Besos

    ResponderEliminar
  6. Que cousa máis rica, por favor!!!! E por encima que bonita. Tesme babeando pero a base de ben.
    Biquiños

    ResponderEliminar
  7. Que torta mas bonita... Se ya quedado con un aspecto fenumenal : ) Y que colores mas preciosas tien las cerezas. La presentasion y fotos exelentes : )

    Besitos

    ResponderEliminar
  8. Está riquísima! Yo suelo hacerla en tartaletas pequeñas, pero así en grande es fabulosa!!!!
    Besos

    ResponderEliminar
  9. Pili, que preciosidad!! y que precisión colocando las cerezas. Te ha quedado divina!! Bss

    ResponderEliminar
  10. Hola Pili! te ha quedado preciosa! con la disposición perfecta de las cerezas... un 10!!! besitos guapa

    ResponderEliminar
  11. Qué tarta más linda, seguro que deliciosa!

    ResponderEliminar
  12. Que rica, que ligera con ese toque cremoso...y cque bien puestas que están, lucen tan bien esta tarta.
    Besos

    ResponderEliminar
  13. Qué torta máis perfecta!!!! Ten que está boísima!!! Probareina.
    Unha aperta

    ResponderEliminar
  14. Muchas veces, las cosas más sencillas son las más buenas. Te ha quedado sensacional. Muy fina y elegante. Las fotos de diez, como siempre.
    Un besazo!

    ResponderEliminar
  15. Onte xa vin esta tarta estupenda pero non pude entrar a comentala pois non me deixaba blogger.
    E impresionante o bonita que se ve,pero unha pregunta ,as cereixas son casi crudas?
    Bicos Esther

    ResponderEliminar
  16. A min a froita que mais me gusta son as cereixas, e vendo a tua tarta ¡¡¡mamaiña querida!! dan gañas de poñerme agora mesmo a facer unha jeje. Quedouche ¡¡¡impresinante!! e muy ben feitiña.
    Biquiños

    ResponderEliminar
  17. Si Esther, só vai ao forno a masa brisa, despois leva a crema, e enriba as cereixas. Si se quere pódeselle engadir un baño de marmelada, pero a mín paréceme que as cereixas ao natural xa quedan ben.
    Unha aperta.

    ResponderEliminar
  18. quedan preciosos los pasteles con cerezas, hoy me han regalado una caja ¡tomo nota!

    ResponderEliminar
  19. Preciosa e deliciosa e as fotos unha auténtica maravilla.

    bicos

    ResponderEliminar
  20. Que tarta y que fotos!!!. y que bonito me suena el gallego. besos

    ResponderEliminar
  21. Que ricaaaaaaaaaaa y que fotos, tengo que probar esta receta, me llevo un trocito
    besos

    ResponderEliminar
  22. ¡Que preciosidad de fotos!, como me gustan las cerezas. Un besiño

    ResponderEliminar
  23. Las fotos son impresionantes... lo dicen todo.

    Besos

    ResponderEliminar
  24. ¡Qué cerezas tan divinas!. Es una tarta de diez. Buen día

    ResponderEliminar
  25. Preciosa! que buena manera de convertir las cerezas en un postre de lujo y a la vez conservar su sabor... las fotos divínas!

    ResponderEliminar
  26. Buenísimas!!! Y la tarta te ha quedado fantástica!
    Besos!

    ResponderEliminar
  27. Moitas gracias por compartir a túa receta. Penso probala en canto poda e ademáis encántame a idea de poder comentarte en galego, xa que estou en Murcia fai vintetantos anos e non podo falar con ninguén. Sígote dende hoxe.

    ResponderEliminar
  28. Y yo sin probar las cerezas aún esta temporada. Me ha entrado un antojo brutal, esa tarta te ha quedado fantástica.

    besos

    ResponderEliminar
  29. Teño que decirte que ten unha pinta indescriptible, eche preciosa a imaxe e a receita , gafo uso de ela pra facerla na miña casa e pra miña familia.

    Biquiños

    ResponderEliminar
  30. Qué rica tiene que estar esta torta! Y las fotos te han quedado preciosas!!!

    ResponderEliminar
  31. Que lujo de tarta, me ha quedado totalmente enamorada de ella, que rica!!!! muchos besos

    ResponderEliminar